Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je een mailtje sturen naar info@liefsvanmij.nl. Dan helpen we je graag verder.

Verzendopties

Ik wil iemand verrassen met een cadeau. Kan ik mijn pakket rechtstreeks naar de ontvanger laten sturen?

Dat kan zeker. We kunnen voor jou je pakket rechtstreeks naar de ontvanger sturen. Je kunt bij het afrekenen een ander verzendadres invoeren. En onder verzendopties in het hoofdmenu een kaartje met persoonlijke tekst aan je bestelling toevoegen.

Kan ik mijn cadeau op een specifieke datum laten leveren?

Precies op een gewenste dag leveren is lastig omdat we afhankelijk zijn van de drukte bij DHL of PostNL. We bieden daarom de optie om een sticker op de doos te plakken met de tekst “maak mij open op….” Je kunt je pakket dan een aantal dagen eerder bestellen. Wij zorgen er vervolgens voor dat het pakket 2 of 3 dagen voor de gewenste datum wordt verzonden met een sticker op de doos ‘Maak mij open op…’. Mocht het pakket eerder bezorgd worden dan weet de ontvanger dat het pakket nog niet opengemaakt mag worden. Als je gebruik wilt maken van deze optie dan kun je dit product toevoegen aan je winkelmandje. Je kunt deze optie vinden onder verzendopties in het hoofdmenu.

Kan ik een persoonlijke tekst of boodschap aan mijn cadeau toevoegen?

Wil je je cadeau verzenden met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger? Dat kan! We kunnen voor jou een bijpassend cadeaulabel aan je cadeau of bestelling toevoegen. We schrijven dan je tekst vanuit jouw naam op een ‘liefs van mij’ cadeaulabel en voegen deze bij je bestelling. Je kunt deze optie vinden onder verzendopties in het hoofdmenu.

Zit er een factuur bij mijn bestelling?

Nee, er wordt geen factuur bij je bestelling gevoegd. Deze ontvang je per mail.

Weet de ontvanger van wie het afkomstig is?

Als je ervoor kiest om je cadeau(box) door ons rechtstreeks naar een ander adres te laten sturen en geen cadeaulabel met eigen tekst aan je bestelling toevoegt dan weet de ontvanger niet van wie het afkomstig is. Wij adviseren om een cadeaulabel met tekst aan je pakket toe te voegen. Deze kun je hier vinden

Waarom kan ik niet naar meerdere ontvangers versturen in een bestelling?

Dit is (nog) niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht. Je plaatst dus elke bestelling apart.

Teksten en lettertype

Ik twijfel of mijn tekst niet te lang is.

Bij twijfel kun je het beste even contact opnemen via het contactformulier of een mail sturen naar info@liefsvanmij.nl

Waarom kan ik geen tekst opgeven bij de shoppers?

Er zijn diverse mogelijkheden om een tekst, naam, of initialen te drukken op de shoppers. Dit gebeurt in overleg. Na bestelling wordt contact opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Het leder en materialen

Hoe moet ik het leder onderhouden?

Je lederen producten kun je het beste inspuiten met een waterafstotende en beschermende spray geschikt voor leder. Om glad leder soepel te houden en te beschermen kun je gebruik maken van een bijenwas (verkrijgbaar bij schoenwinkels). Zet je leder product niet in de zon of bij een verwarming om uitdroging te voorkomen. Mocht het nat worden, neem dan het vocht direct af met een zachte, droge doek en laat het product in de frisse lucht drogen. Gebruik geen agressieve of bijtende (schoonmaak)middelen op leder, maar uitsluitend speciale onderhouds- of reinigingsmiddellen bestemd voor echt leder. Probeer dit voor gebruik eerst uit op een onopvallende plek. 

.

Waarom heeft het leder krassen en/of oneffenheden?

Leder is een natuurlijk product en kan krassen en oneffenheden hebben. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om de krassen en oneffenheden heen te snijden.

Wat is restleder?

Er wordt zowel restleder als collectieleder gebruikt. Het restleder is leder wat afgekeurd is door de schoen- of kledingindustrie. Dit betekent niet dat het slecht leder is. Het kan zijn dat het net niet de juiste kleur heeft of dat er te veel insectenbeten in zitten. Wij snijden hier omheen. De producten die gemaakt zijn van restleder zijn alleen als limited edition verkrijgbaar. Dus op=op.

Welke materialen worden er gebruikt voor de armbanden?

Alle sieraden worden gemaakt van leder en RVS. RVS verkleurt niet en is nikkelvrij. De lederen armbandjes zijn gemaakt van echt leder.

Overig

Waarom zijn sommige producten Limited edition producten?

De Limited edition producten zijn gemaakt van restleder. Dit leder is afgekeurd door de schoen- of kledingindustrie. Dit betekent dat er soms maar één huid beschikbaar is van een kleur. De producten kunnen hierdoor niet worden nabesteld.

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Jammer dat het product niet is wat je voor ogen had. Graag zoek ik naar een gepaste oplossing. Indien je artikel gepersonaliseerd is, kan het helaas niet worden teruggenomen. Meer over retourneren kun je vinden onderaan de pagina onder het kopje “retourneren”.

Is er ook een fysieke winkel?

Nee, er is geen fysieke winkel. Uiteraard mag je altijd langskomen op afspraak in ons atelier in Kamerik om onze producten te bekijken.

Kan een product ook op maat worden gemaakt?

Ja! Heel erg leuk zelfs! Je kunt mailen naar info@liefsvanmij.nl of een bericht sturen via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt je pakket op afspraak ophalen in Kamerik. Geef dit aan in het bestelproces door te kiezen voor ‘afhalen’. Wij nemen vervolgens contact met je op om een afspraak te maken. Het afhaaladres is: Van Teylingenweg 139 in Kamerik.

Heb ik ook garantie op mijn producten?

Er zit een garantie op alle producten. De garantie is twee maanden.

Hoe meet ik de maat van mijn armband?

De maat van je armband kun je meten door:
1. een touwtje aaneengesloten om je pols leggen,
2. teken het punt af waar de touwtjes elkaar raken,
3. en meet de lengte van het touwtje vervolgens met een liniaal.
Je hoeft er geen cm bij op te tellen.