Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je een mailtje sturen naar info@liefsvanmij.nl. Dan helpen we je graag verder.

Verzendopties

Dat kan zeker. We kunnen voor jou je pakket rechtstreeks naar de ontvanger sturen. Je kunt bij het afrekenen een ander verzendadres invoeren. En onder verzendopties in het hoofdmenu een kaartje met persoonlijke tekst aan je bestelling toevoegen.

Precies op een gewenste dag leveren is lastig omdat we afhankelijk zijn van de drukte bij DHL of PostNL. We bieden daarom de optie om een sticker op de doos te plakken met de tekst “maak mij open op….” Je kunt je pakket dan een aantal dagen eerder bestellen. Wij zorgen er vervolgens voor dat het pakket 2 of 3 dagen voor de gewenste datum wordt verzonden met een sticker op de doos ‘Maak mij open op…’. Mocht het pakket eerder bezorgd worden dan weet de ontvanger dat het pakket nog niet opengemaakt mag worden. Als je gebruik wilt maken van deze optie dan kun je dit product toevoegen aan je winkelmandje. Je kunt deze optie vinden onder verzendopties in het hoofdmenu.

Wil je je cadeau verzenden met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger? Dat kan! We kunnen voor jou een bijpassend cadeaulabel aan je cadeau of bestelling toevoegen. We schrijven dan je tekst vanuit jouw naam op een ‘liefs van mij’ cadeaulabel en voegen deze bij je bestelling. Je kunt deze optie vinden onder verzendopties in het hoofdmenu.

Nee, er wordt geen factuur bij je bestelling gevoegd. Deze ontvang je per mail.

Als je ervoor kiest om je cadeau(box) door ons rechtstreeks naar een ander adres te laten sturen en geen cadeaulabel met eigen tekst aan je bestelling toevoegt dan weet de ontvanger niet van wie het afkomstig is. Wij adviseren om een cadeaulabel met tekst aan je pakket toe te voegen. Deze kun je hier vinden

Dit is (nog) niet mogelijk en heeft te maken met de aanmaak van het verzendlabel, de verzendkosten en het behouden van overzicht. Je plaatst dus elke bestelling apart.

Teksten en lettertype

Bij twijfel kun je het beste even contact opnemen via het contactformulier of een mail sturen naar info@liefsvanmij.nl

Er zijn diverse mogelijkheden om een tekst, naam, of initialen te drukken op de shoppers. Dit gebeurt in overleg. Na bestelling wordt contact opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Het leder en materialen

Je lederen producten kun je het beste inspuiten met een waterafstotende en beschermende spray geschikt voor leder. Om glad leder soepel te houden en te beschermen kun je gebruik maken van een bijenwas (verkrijgbaar bij schoenwinkels). Zet je leder product niet in de zon of bij een verwarming om uitdroging te voorkomen. Mocht het nat worden, neem dan het vocht direct af met een zachte, droge doek en laat het product in de frisse lucht drogen. Gebruik geen agressieve of bijtende (schoonmaak)middelen op leder, maar uitsluitend speciale onderhouds- of reinigingsmiddellen bestemd voor echt leder. Probeer dit voor gebruik eerst uit op een onopvallende plek. 

.

Leder is een natuurlijk product en kan krassen en oneffenheden hebben. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om de krassen en oneffenheden heen te snijden.

Er wordt zowel restleder als collectieleder gebruikt. Het restleder is leder wat afgekeurd is door de schoen- of kledingindustrie. Dit betekent niet dat het slecht leder is. Het kan zijn dat het net niet de juiste kleur heeft of dat er te veel insectenbeten in zitten. Wij snijden hier omheen. De producten die gemaakt zijn van restleder zijn alleen als limited edition verkrijgbaar. Dus op=op.

Alle sieraden worden gemaakt van leder en RVS. RVS verkleurt niet en is nikkelvrij. De lederen armbandjes zijn gemaakt van echt leder.

Overig

De Limited edition producten zijn gemaakt van restleder. Dit leder is afgekeurd door de schoen- of kledingindustrie. Dit betekent dat er soms maar één huid beschikbaar is van een kleur. De producten kunnen hierdoor niet worden nabesteld.

Jammer dat het product niet is wat je voor ogen had. Graag zoek ik naar een gepaste oplossing. Indien je artikel gepersonaliseerd is, kan het helaas niet worden teruggenomen. Meer over retourneren kun je vinden onderaan de pagina onder het kopje “retourneren”.

Nee, er is geen fysieke winkel. Uiteraard mag je altijd langskomen op afspraak in ons atelier in Kamerik om onze producten te bekijken.

Ja! Heel erg leuk zelfs! Je kunt mailen naar info@liefsvanmij.nl of een bericht sturen via het contactformulier.

Je kunt je pakket op afspraak ophalen in Kamerik. Geef dit aan in het bestelproces door te kiezen voor ‘afhalen’. Wij nemen vervolgens contact met je op om een afspraak te maken. Het afhaaladres is: Van Teylingenweg 139 in Kamerik.

Er zit een garantie op alle producten. De garantie is twee maanden.

De maat van je armband kun je meten door:
1. een touwtje aaneengesloten om je pols leggen,
2. teken het punt af waar de touwtjes elkaar raken,
3. en meet de lengte van het touwtje vervolgens met een liniaal.
Je hoeft er geen cm bij op te tellen.